Gert, här kommer en hälsning från din "fröken" M-L Ö
Vårt sista farväl
Vila i frid
Vila i frid
Farväl Gert, du var en god kamrat
Tack för alla minnen från våra färder både till land och sjöss .
Vila i frid .
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Du lever kvar i fågelsången,
i stjärnenatten och soluppgången.
I rosens doft i vindens sus,
i vågens glitter, i havets brus.
Sov i ro.
Vila i frid
Sov gott
Vårt sista farväl
En sista hälsning
Tack för många fina minnen Gert, tillsammans med Kerstin och pöjkera.
I ljust minne bevarad
Tack för roliga minnen och skratt! Sov i ro! ?